reklama

Poistenie..nie nie nie...

To, že pre poisťovňu som aspoň ako klient zaujímavý iba dovtedy, kým nepodpíšem zmluvu a nezaplatím poistku, to mi bolo celkom jasné už od začiatku... ale musel som ju mať, tak som si ju obstaral... no to, koľko vtipných ľudí môže v takejto inštitúcii pracovať, mi veru nenapadlo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Zodpovednosť za škodu pri výkone povolania... takýmto názvom ma bola schladila už pred viac ako štyrmi rokmi vedúca na pošte.. privčas som sa teda tešil, že k môjmu beztak vtedy mizernému platu, ktorý sa viac ponášal na humanitárnu pomoc, pribudne nejaký ten grajciar za vedenie motorového vozidla... to čo pribudlo, teda pohltila oná spomínaná poistka. Mohol som teda pokojne spať s vedomím, že keď roztrepem firemné auto, tak zamestnávateľ môže pýtať koľko len chce – a síce tri výplaty, no a moja ctihodná poistka to za mňa vyrovná... samozrejme, aj to len v prípade, ak som mesiac pred nehodou nejedol zemiakové pyré, že na vozovke bola diera minimálne o rozmeroch menšieho kombajnu, že bolo nasnežené minimálne meter a pol, a to aj v auguste, a že to budem mať všetko zdokumentované hydrometeorologickým ústavom a fotodokumentáciou z vesmírnej družice.. (predpokladám, že také niečo sa uvádza na konci zmluvy, písané tými malými písmenami, ktoré nikto nečíta).. Už len pre informáciu dodám, že spomínané služobné vozidlo som neskôr odkúpil za tanier šošovicovej polievky a jednu kysnutú knedľu. (uvedená hodnota bola prepočítaná kontroverzným kurzom Makovej Banky Slovenska).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešlo pár rokov, a ja som sa rozhodol svoj milovaný monopol opustiť... A nielen monopol, ale aj mesto... Na poistku som v podstate aj zabudol, až kým ma jedného krásneho, slnečného dňa, nepotešila mama oznámením, že som dostal poukážku na zaplatenie poistky. Vzhľadom k tomu, že pri pečiatkovaní výkresov sa veľa škody narobiť nedá – (ak vychádzame z toho, že pečiatku možno vystrúhať aj zo zemiaku, a atrament stojí 40 Sk) rozhodol som sa, že poistku zruším.

Ustanovil som sa teda na pobočku do rodného mesta... úsmevy opadli, ochota tiež, keď som bol prítomnej dáme vyjavil, za akým zločinným účelom som bol jej kanceláriu navštívil. Prvá vec, ktorá ma zaujala, bolo tlačivo..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Nemáme...“

„Nemáte?“

„Nemáme!!“

„Ani v počítači?“

„Ani počítač nemáme....“

„Veď počítač majú aj v zelovoci!“

„No to máme, ale tlačivo nemáme.“

„A čo teraz?“

„Nič. Napíšte si žiadosť, prineste, a mi vám ju potvrdíme.“

„Dajte papier, ceruzu!“ schmatol som písacie potreby, a započal ukrutný to dokument lekárskym písmom čmárať.

„Páči sa!“ podal som papier dáme.

Dáma papier prefotila, moju kópiu opatrila pečiatkou, a tým bola celá pseudokauza z mojej strany vybavená.

Podozrenie, že niečo je nedobre, som pojal až vtedy, keď mi prišla upomienka... Takže milá pani sa zrejme na mňa vybodla, a papier skončil tam, kde nemal... ale vraj keď nezaplatím, tak sa to zruší samô. No trt! Onedlho nasledovala ďalšia upomienka... no, potešil som sa, že svojmu pisateľskému koníčku učiním za dosť:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobrý deň,

vzhľadom k tomu, že ma opakovane vyzývate k úhrade poistného za poistnú zmluvu č. xxxxxxxx, oznamujem Vám, že táto zmluva bola písomne zrušená dňa 13.6.2008 na pobočke na Bernolákovej ulici v Leviciach, o čom mám aj písomné potvrdenie.

Zároveň si Vás dovoľujem upovedomiť o tom, že považujem za neštandardné, aby na pobočke nebolo k dispozícií tlačivo k zrušeniu zmluvy, ani elektronický formulár, a že pracovníčka mi predložila čistý papier s tým, aby som si žiadosť vypísal ručne, čo v konečnom dôsledku zrejme bolo aj príčinou toho, že sa onen dokument riadne nespracoval, resp. stratil.

Z mojej strany boli voči spoločnosti Kooperativa uhradené všetky záväzky, pri rušení zmluvy som taktiež postupoval v zmysle pokynov Vašich kvalifikovaných a profesionálnych pracovníkov, preto nevidím dôvod na žiadne ďalšie výzvy k zaplateniu čohokoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že s ohľadom na Váš profesionálny, korektný, a proklientsky orientovaný prístup, môžem túto vec považovať za vybavenú, a rovnako tak verím, že v prípade, že nestratíte aspoň tento e-mail, vyrozumiete ma o riadnom uzavretí predmetnej veci.

S úctivým pozdravom a s poďakovaním za Váš čas, blablabla...

No a ani neviem prečo som čakal, že sa tým niečo zmení... po pár týždňoch som dostal odpoveď v tom zmysle, že nie je zrejmé, prečo som zmluvu rozviazal, a že keď to náhodou bolo len tak z roztopaše, tak som to mal urobiť 6 týždňov pred jej výročím, a keď to bolo z dôvodu zániku rizika, tak mám dodať doklad o rozviazaní pracovného pomeru...no počkaj, zajac!

Dobrý deň,

tento e-mail je adresovaný pre Ing. xxxxxx, resp. pre p. xxxxxxx z agentúry v Nitre. Vzhľadom k tomu, že vo svojom liste neuvádzajú na seba e-mailovú adresu, dovoľujem si Vás požiadať, aby ste im tento e-mail preposlali. Ďakujem.

Vážená p. Ing. xxxxxxxx, p. xxxxxxx, dňa 13.11.2008 som obdržal Vaše oznámenie ohľadom poistnej zmluvy č. xxxxxxxxxx, kde uvádzate,že z môjho e-mailu nie je zrejmý dôvod stornovania zmluvy. Vzhľadom k tomu, že Vaša kolegyňa na pobočke v Levicach tento dôvod neskúmala, nepovažoval som za potrebné to uvádzať ani v predchádzajúcom e-maile. Dôvodom stornovania zmluvy bol zánik rizika, ako i zmena zamestnávateľa. Nakoľko však dokumenty o ukončení pracovného pomeru nearchivujem, dovoľujem si odporučiť Vám, aby ste sa s požiadavkou na doplnenie potrebných dokumentov obrátili na svoju kolegyňu v Leviciach, ktorá si ich mala vtedy odo mňa pýtať. Ukončenie pracovného pomeru si môže overiť u bývalého zamestnávateľa:

Slovenská pošta, akciová spoločnosť,

blablalba

Stále pevne verím, že neprofesionálny prístup pracovníčky na pobočke v Leviciach nereprezentuje celkový prístup Vašej spoločnosti ku klientovi. Rovnako tak verím, že týmto vyjadrením môžem považovať celú vec za uzatvorenú.

Skutočnosť, že nemáte predmetnú žiadosť k dipozícií, mi je jasná, vzhľadom k tomu, že z doteraz známych výstupov z Vašej spoločnosti vyplýva, že máte na pobočke v Leviciach bordel. Preto Vám v priebehu tohto týždňa zašlem v digitálnej podobe potvrdenie o prevzatí mojej žiadosti o zrušenie predmetnej zmluvy. To, či bolo v súlade s Vami citovaným ustanovením občianskeho zákonníka, resp. s Vašimi internými predpismi, ponechám len na Váš úsudok, nakoľko sa z časových dôvodov nemôžem venovať štúdiu predpisov, ktoré by mali ovládať najmä Vaši pracovníci.

Znovu si Vám dovoľujem pripomenúť, že som postupoval na základe pokynov Vašej pracovníčky na pobočke v Leviciach, o ktorej ja, ako Váš klient predpokladám, že je na túto prácu riadne a náležite vyškolená a pripravená, preto nemôžem akceptovať ďalšie požiadavky z Vašej strany.

Ďalšie Vaše dotazy budem tlmočiť svojmu právnemu zástupcovi.

S úctivým pozdravom a s poďakovaním za Váš čas, blablabla...

A teraz dávam hlasovať o tom, aká bude reakcia:

A) žiadna

B) ste idiot, vy musíte vedieť aj to, čo máme vedieť my, pretože zamestnávame hydinu

C) áno, máte pravdu, ale ten doklad o ukončení pracovného pomeru by ste zato mohli poslať

D) tak dobre, čo už s vami..

E) nemali by ste záujem aj o povinné zmluvné poistenie?

Spomedzi správnych odpovedí vyžrebujem jedného výhercu, ktorý obdrží liter a pol vína priamo z Pentovej vinice,(ak by som ho medzitým vypil, tak dve sedmičky tokajského.. a ak by som vypil aj to, tak si výherca odnesie minimálne vrúcne blahoželanie...)

Odpoveď doplním ihneď, ako ju dostanem.

Zoltán Mlynárik

Zoltán Mlynárik

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

ja len idem okolo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu