reklama

Modrá je dobrá...

Pomyslel som si, húžvajúc úhľadne vyplnenú poštovú balíkovú sprievodku... Zrejme som znovu podcenil svoje vedomosti, a zrejme som znovu prepadol pocitu, že aj taká drevená firma, ako je pošta, môže konečne tancovať aj iným krokom, ako tým poštovým (jeden krok vpred, dva dozadu...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Potreboval som v robote podať tri balíky. Akási čudná a neopodstatnená lojalita ma primäla k tomu, aby som tak učinil prostredníctvom pošty. Vzhľadom k tomu, že som nechcel nacvičovať so sprievodkami priamo na pošte, usadol som za počítač, naťukal www.posta.sk , (hurááááá, pošta má na internete vyplniteľné tlačiváááááá!) vyhľadal príslušné tlačivo tak, ako už niekoľkokrát pred tým... vyplnil, vytlačil... naložil balíky aj so sprievodkami do dostavníka, a poďho na poštu. Po niekoľkých minútach čakania som sa dostal na rad. Podal som tete najprv balíky a potom aj oné inkriminované tlačivá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Ale toto my neberieme.." utrúsila teta.

„A čo mám robiť?"

„Prepíšte to!"

„Neprepíšem! Máte to na internete, na vašej firemnej stránke." nedal som sa

„No a čo! Je to tam omylom, a už to neplatí, a my máme príkaz to nebrať!" zafrfľala teta.

„Akože neplatí? Veď to máte už prerobené na Euro, a tlačil som to dnes ráno.."

„Terka, však toto neberieme?" zvrtla sa teta ku kolegyni

„Hmm.. asi nie.. teda nie.. nech si to prepíše.." riekla kolegyňa tak presvedčivo, ako vyfučaný hasiaci prístroj, a v tej chvíli som už vedel, že tento boj nevyhrám... Teta mi triumfálne podala tri bumážky, a v dobrej viere v moje slušné vychovanie a dostatočnú hrúbku skla na prepážke s chuťou pozorovala, ako mi škrípu zuby..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vypísal som, zaplatil som, odišiel som... Zase som raz chcel veriť zdravému rozumu, a takto som dopadol... ale reku, aspoň sa pre budúcnosť opýtam, ako to vlastne je: teda či je Slovenská pošta a.s. prevádzkovateľom internetovej stránky www.posta.sk, či je aj prevádzkovateľom tej konkrétnej pošty, na ktorej som bol, a či sa v oboch prípadoch jedná o tú istú spoločnosť.

Minule mi pošta na moje otázky odpovedala, ale už jej asi došli známky bez lepidla, na ktoré som sa tak tešil... ale aj tak si myslím, že stavať bumážku nad potreby klienta, je v dnešnej dobe dosť odvážna marketingová stratégia.

Pointa:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tlačivo z internetu, aj tlačivo z pošty som porovnal, a až na farbu rámčeka som žiadnu odchýlku nezistil.. to „moje" bolo čierne... to od tety bolo modré... holt, modrá je dobrá... :)

Resumé:

Iniciatíve sa medze nekladú ani na pošte:

- môžete si vypísať tlačivo vopred (to vám je nafigu)

- môžete sa hádať s tetou (aj to vám je nafigu)

- a môžete sa opýtať, kde sa stala chyba (ale to je vám tiež nafigu)

PS:

Všetko je nafigu, len bumážka je modrá.

Zoltán Mlynárik

Zoltán Mlynárik

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

ja len idem okolo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu