reklama

Misterišopink

Onehdá som navštívil jednu firmu, a nevdojak som bol svedkom školenia o jednom z účinných marketingových nástrojov - o mysteryshoppingu... aj napriek tomu, že vedúcko sa snažil vravieť potichu, tak som toho začul pomerne dosť.. (v pôvodnom znení bez titulkov)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chlapi, viete, čo to je misterišopink? Nie? Ja som si myslel. Anička sprav nám po káve, toto bude na dlhšie.. Tak ešte raz. Misterišopink. Skúste si to preložiť, že čo to je. Ešte furt nič? Boha! Dobre. Jozef, rozdaj obežník! Mišo odlož tú bagetu!

Chlapi, kurva, misterišopink nám poslali tí chuji z Bratislavy. Čiže čo to je. To príde taký chuj, a bude zisťovať, ako ho budeme chcieť oondiať. Alebo respektívne, ako ho oondieme. A on si vyondie takú bumážku, čo mu tam dajú, že či mala Anička menovku na blúzke, a či mu ponúkla kávu keď prišou, a či mau chuj ďe zaparkuvať. Potom bude zisťuvať, či sa popolníke vonku prázne, a či je hen na stolíku denná tlač.. takže Jozef, ráno nahaj noviny na stolíku, a poobede si ich potom móžeš ziať, keď si ich náhodou pred tým neveznen ja. A nenaserte mi tam tie kolieska od kávy. To neznášam! Anička, keď budeš vidieť, že má volakdo kávu na novinách, tak mu kávu vylej na gule, a j*bni ho novináma po hlave. Ale to sa týka iba naších. Zákazníci móžu. No a napokon, či si tuná Jozef pohonieval v kuchynke, alebo či sa ihneď do peť minút venoval chujovi. To sa veci, keré sa skúmajú. Tak chlapi pozor! Keď príde voláky chuj, kerého nepoznáte, položte si otázku: aha, boha! Čo keď je to voláky chuj? No a budeme sa šeci správať tak, ako keby to voláky chuj bou! Teda dobrý deň, ako vám poradíme - všakže Jozef, nie že mu zadrbeš ako minule - že tam si sadnite, idem sa najesť! Ale vedúcko! Šak bou obed.. Anička, úsmev, boha! Úsmev. Povedz Krištofovi, nak ťa doma rozveselí, lebo sa tváriš ako kyslá kapusta. Ani nie kyslá, ale len taká obyčajná. To je zle! Úsmev. Boha! A Milan je kde? Aha, Milan má sračku či čo. Milanovi to povedzte tiež, nak to neopakujem ako chuj! Dobre chlapi? Dohodnuté! A tuto pri dvere vystavte tie letáke, nak si chuji v bratislave nemyslia, že sme voláky chuji! Tuto. Tak. Daj tam šetky. Máme dvadsať. Tolko ludí sem aj tak nepríde. Anička, keď sa minú letáke, odlož stojan do kumbálu. To si každý myslí, že kúpelňové štúdio, že to je len tak! Hovno! To je čelendž, chlapi. A my vieme ako na to! Boha! Som na vás hrdý. A teraz chojte, a robte volačo, nak tu nesedíme ako chuji.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Anička, poď zobrať poháre!

..a to už ma vítal Jozef so širokým úsmevom: Dobrý deň, ako Vám môžem poradiť? Odložil som leták na stolík s novinami, Anička vycerila zuby ako pes na otruby, a ja som Jozefovi ukázal samočinný ventil do splachovacej nádržky, ktorý sa mi bol pokazil...

Zoltán Mlynárik

Zoltán Mlynárik

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

ja len idem okolo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu