reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zoltán Mlynárik

Zoltán Mlynárik

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

ja len idem okolo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

"Sulík neni liberál..."

Zoltán Mlynárik

"Sulík neni liberál..."

(opäť v pôvodnom znení, bez titulkov) Situačná správa: Útulná zadymená krčma (Snemovňa Lordov), pivo po osemdesiat centov, tyčinky nemajú (nieto ešte pistácie).. Televízor nejde, lebo je pokazený. Štamgasti - diskutéri: Šmr

  • 20. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 10
Misterišopink

Zoltán Mlynárik

Misterišopink

Onehdá som navštívil jednu firmu, a nevdojak som bol svedkom školenia o jednom z účinných marketingových nástrojov - o mysteryshoppingu... aj napriek tomu, že vedúcko sa snažil vravieť potichu, tak som toho začul pomerne dosť.. (v pôvodnom znení bez titulkov)

  • 18. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 442x
  • 3
No, a karavána by eventuálne mohla ísť aj ďalej...

Zoltán Mlynárik

No, a karavána by eventuálne mohla ísť aj ďalej...

ale nejde... veď načo... a ešte aj ten stodvadsaťznakový perex mi dáva zabrať... odhliadnuc od toho, že sem tento nešťastný článok pridávam na siedmy krát, tak sa mi zdá, že čítať zahraničnú tlač je omnoho lepšie, a to najmä preto, že jej nerozumiem... veď povážte:

  • 18. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 558x
  • 0
Bárs aj zadarmo..

Zoltán Mlynárik

Bárs aj zadarmo..

pomyslel som si, a zaplesol príručku o tvorbe životopisov a príprave na pracovný pohovor.. Pár ťukov do klávesnice.. pár ťahov ukazovákom po touchpade.. hotové, poslané..

  • 20. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 1
Cúvajúci kórejčan..

Zoltán Mlynárik

Cúvajúci kórejčan..

začalo to takto: rád sledujem trh s ojazdenými autami, jednak preto, lebo s autami pracujem, a chcem mať prehľad. A jednak preto, lebo môj slovutný dostavník sa už pomaly, ale o to istejšie, pýta na zaslúžený dôchodok, a načim mi teda zadovážiť si nejaký nový.

  • 20. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 2
reklama
Všetci vieme...

Zoltán Mlynárik

Všetci vieme...

okrem zhruba štyridsiatich percent... (úplne voľný preklad jednej z mojej obľúbených pesničiek od Leonarda Cohena - Ewerybody knows)

  • 28. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 308x
  • 14
Nedeľa...

Zoltán Mlynárik

Nedeľa...

..obdaril som svoje vnemy dobrou voňavou lipovinou... a pustil si k tomu Dvořáka... nie... tento život nestojí úplne za hovno... nestojí...a nikdy nestál... ide len o to, vedieť žiť...

  • 24. máj 2009
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 1 355x
  • 25
Sedlák v meste, alebo čítankový "Paštikár"...

Zoltán Mlynárik

Sedlák v meste, alebo čítankový "Paštikár"...

Je to už vlastne takmer rok, čo som sa bol z teplej pece ustanovil do hlavného mesta, čo by strážca pečiatky v nemenovanej architektonickej firme.. a čuduj sa svete, i napriek môjmu radikálnemu „Levičanstvu“ ma všetci Paštikárom zovú...

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 893x
  • 22
Bernardín mal apetít...

Zoltán Mlynárik

Bernardín mal apetít...

babe Jage zedol riť... a všetko nasvedčuje tomu, že urobil o dosť lepšie, ako keby sa vybral kúpiť si nejakú poživeň do Billy..

  • 26. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 744x
  • 10
Šrotovnô?

Zoltán Mlynárik

Šrotovnô?

Článok vzniknuvší v čase vládnej aktivity, ľudovo nazvanej "šrotovné"... šrotovné sa stalo v roku 2009 módnym hitom, a po autách sa začalo poskytovať na všetko - od žalúzií, kredencov, ponožiek, šijacích strojov až po okuliarové rámiky: No, tak aby ste teda šeci vedeli, o čom sa to tu vlastne vypráva:

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 765x
  • 1
reklama
Modrá je dobrá...

Zoltán Mlynárik

Modrá je dobrá...

Pomyslel som si, húžvajúc úhľadne vyplnenú poštovú balíkovú sprievodku... Zrejme som znovu podcenil svoje vedomosti, a zrejme som znovu prepadol pocitu, že aj taká drevená firma, ako je pošta, môže konečne tancovať aj iným krokom, ako tým poštovým (jeden krok vpred, dva dozadu...)

  • 23. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 869x
  • 18
O dobrej energii..

Zoltán Mlynárik

O dobrej energii..

nie, nemám na mysli Jaslovské Bohunice, Mochovce, Nováky, ani Gabčíkovo... skôr tu chcem potvrdiť fakt, že energie sa vracajú... skôr, či neskôr... dobré, či zlé...

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 130x
  • 3
Načo mi je perie??? (Načo mi je sociálna vláda???)

Zoltán Mlynárik

Načo mi je perie??? (Načo mi je sociálna vláda???)

Príde chlapík do krčmy...na pleci má papagája.. objedná si whisky.. papagája položí na bar, a hovorí: „Idem na hajzel, a ty, nie aby si vypil tú whisky, lebo ti všetko perie vydriapem!“ O chvíľu sa vráti chlapík nazad, pohár prázdny, a ožratý papagáj vykrikuje: „Načo mi je perrrieeeeee??!!“.. otrepaný vtip.. ale pripomína mi moju realitu...

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 458x
  • 142
Ako som sa bol pokute potešil...

Zoltán Mlynárik

Ako som sa bol pokute potešil...

prezerajúc si správy o novom cestnom zákone som si spomenul na jedno jesenné predpoludnie... to som ešte pracoval na pošte - rozvážal som po meste balíky...

  • 24. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 601x
  • 27
Zľava 70% (?)

Zoltán Mlynárik

Zľava 70% (?)

Môj oranžový operátor sa bol rozhodol, že za tých niekoľko desiatok tisíc, ktoré som u neho nechal za ostatných desať rokov, mi pošle plastikovú kartičku.

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 778x
  • 15
reklama
Very strejndž situejšn...

Zoltán Mlynárik

Very strejndž situejšn...

pomyslel som si, vycerený ako pes na otruby, opúšťajúc LIDL...Zvyčajná sobota.. vstal som pred obedom, a po dlhom rozmýšľaní som sa podujal konečne vstať z postele...

  • 29. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 146x
  • 36
Poistenie..nie nie nie...

Zoltán Mlynárik

Poistenie..nie nie nie...

To, že pre poisťovňu som aspoň ako klient zaujímavý iba dovtedy, kým nepodpíšem zmluvu a nezaplatím poistku, to mi bolo celkom jasné už od začiatku... ale musel som ju mať, tak som si ju obstaral... no to, koľko vtipných ľudí môže v takejto inštitúcii pracovať, mi veru nenapadlo...

  • 18. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 962x
  • 33
Náš zákazník...je blb..

Zoltán Mlynárik

Náš zákazník...je blb..

zrejme niečo v podobnom duchu si pravdepodobne pomyslela teta za okienkom, keď som sa poberal rezkým krokom preč z pošty...

  • 17. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 442x
  • 36
Všetko tu už bolo...

Zoltán Mlynárik

Všetko tu už bolo...

content type="oldblog" alebo môj stručný životopis - tentoraz slovami iných... /content

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 649x
  • 13
Pod orechom...

Zoltán Mlynárik

Pod orechom...

klasika... odparkovaná Liberta s držiakom na flaše, s ešpézetkov štátu Texas, a s košíkom na šragliach, plným kukuričných klasov..

  • 29. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 653x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu